| | jun jompos bongpoun vietnam...lolz | |
|
| Author | Message |
|---|
prohok_khmer

Number of posts: 4 Location: lowell MA Registration date: 2009-01-28
 | Subject: jun jompos bongpoun vietnam...lolz Thu Jan 29, 2009 5:45 pm | |
|
Last edited by prohok_khmer on Fri Jan 30, 2009 3:04 pm; edited 4 times in total |
|
 | |
AKARA WEBMASTER

Number of posts: 616 Location: U.S Registration date: 2008-06-20
 | Subject: Re: jun jompos bongpoun vietnam...lolz Fri Jan 30, 2009 3:09 am | |
| ot lir teeee. but y u posted thai song ? too bad bro. :ka: _________________  |
|
 | |
san

Number of posts: 25 Location: cambodia Job/hobbies: education Registration date: 2008-06-23
 | Subject: Re: jun jompos bongpoun vietnam...lolz Fri Jan 30, 2009 6:52 am | |
| post vietnam song ban good men te webmaster ?????? hhhahahahaha |
|
 | |
AKARA WEBMASTER

| Subject: Re: jun jompos bongpoun vietnam...lolz Fri Jan 30, 2009 10:25 am | |
| haha trov ah lov huy paoun san . somnang huy dael ke ot jes post nos kom ei thai song neng lir penh kp. kjel kae oi lir nas. ber song khmer tov ban kae oi lir . _________________  |
|
 | |
KHMERPOWER WEBMASTER

Number of posts: 142 Location: U.S Registration date: 2008-06-24
 | Subject: Re: jun jompos bongpoun vietnam...lolz Fri Jan 30, 2009 5:39 pm | |
| jom merl ke pdes pdas maen . hean doh link phong ? os pi thai ah lov youn ma dong.
:TM: :ka: :23: _________________ A real friend is one who walks in when the rest of the world walks out.! |
|
 | |
Ah-kloy

Number of posts: 31 Age: 35 Location: Cambodia Job/hobbies: Homeless Registration date: 2008-06-27
 | Subject: Re: jun jompos bongpoun vietnam...lolz Fri Jan 30, 2009 8:46 pm | |
| Jom jea pdas mane vuy,, website khmer sos...Ah yourn hean jol mok post jomreang vea nov nis teat. Pourk ah chlean pean...tha dey jos vea yok peak kondal tov huy...jos hat avey ban nov jong ban website dor taj tach nis teat? la'mom ban huy pourk ah jrass saj chkae! lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
 | |
AKARA WEBMASTER

| Subject: Re: jun jompos bongpoun vietnam...lolz Fri Jan 30, 2009 9:19 pm | |
| ah kloy paoun aeng neyeay pi ei . youn neng ah thai neng vea jea jor doch tae knea te. kmean ah na moi la or nos te.. this website is belong to me. kmean ah thai ah youn na mho hean yoh nos te..... jea pi ses pouk ah thai som kis. _________________  |
|
 | |
Ah-kloy

Number of posts: 31 Age: 35 Location: Cambodia Job/hobbies: Homeless Registration date: 2008-06-27
 | Subject: Re: jun jompos bongpoun vietnam...lolz Sat Jan 31, 2009 11:24 am | |
| lolzzz Ah bong Akara merj ban kann jerng pouk ah yourn somkis jerng? Nak na ke jea Thai? Tours bey Thai vea chlean pean tirk dey khmer mane..kor vea min hean thleum thom mok post jomreang vea nov ti nis dae lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. |
|
 | |
AKARA WEBMASTER

| Subject: Re: jun jompos bongpoun vietnam...lolz Sat Jan 31, 2009 1:20 pm | |
| kyom min ban kan jerng kan dai youn or thai te. i hate them real bad.
pahok khmer ke min maen tlerm tom nos te. prous ei kyom ot ban harm ta ot oi ke post jom reang youn or thai nos te. ke post ei kor ban dae kom oi tae post video srat tov ban huy.
ah thai neng ah youn sot tae pouk tork doch tae knea neng......
mech paoun aeng neng chir jet jom nous pouk ah thai ei ? _________________  |
|
 | |
Ah-kloy

| Subject: Re: jun jompos bongpoun vietnam...lolz Sat Jan 31, 2009 1:58 pm | |
| Kyom min mane kan jerng thai te bong viet! twe thbet tae kyom mean cheam jea joun jaet thai bon tech bon tourch,, thai kor mean kohos tov ler khmer yerng dae..tae min ban kan kap protes khmer yerng te. Min doj nak klass yourn sot sat bonlom twer jea khmer..min haen sara'pheap tha klourn jea yourn..jea jor lourch dey khmer!!!!!!
yap nas pourn yourn twer klourn jea khmer....klaj ke tha jor lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
 | |
AKARA WEBMASTER

| Subject: Re: jun jompos bongpoun vietnam...lolz Sat Jan 31, 2009 3:24 pm | |
| nak na ke bon lom ei kaw srach tae ke tov. vear jea roung bos ke...
jom pous kyom cheam khmer sot sat min doch nak klas kloun khmer kbal thai nos te.
pouk os neng ter ei min jess thor thoul khos trov rir kaw sarapheap nos te. soth tae pouk chleng song kom .. _________________  |
|
 | |
AKARA WEBMASTER

| Subject: Re: jun jompos bongpoun vietnam...lolz Sat Jan 31, 2009 3:58 pm | |
| prohok khmer. i already traced ur IP skoil jbas huy ta jea nak na. pdes pdas maen. _________________  |
|
 | |
| | jun jompos bongpoun vietnam...lolz | |
|